Reklamacja
1. Jeśli stwierdzona została niezgodność towaru z umową w przeciągu dwóch lat od zakupu, możliwe jest złożenie reklamacji (np. produkt nie nadaje się do celu, do którego jest zwykle używany, jest niekompletny). 2. Reklamacji może dokonać tylko zamawiający. 3. Reklamacja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne w czasie normalnej eksploatacji 4. Reklamacja nie obejmuje:
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ? 1. Należy pobrać formularz reklamacji znajdujący się niżej, wypełnić i odesłać wraz z reklamowanym produktem na adres: Sklep medyczny Mad-Med ul. Kościuszki 2 05-870 Błonie 2. Reklamowany produkt należy przesłać z pełnym wyposażeniem, dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacji. Reklamacje niezawierające powyższych dokumentów nie będą rozpatrywane do czasu ich dostarczenia. 3. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni. 4. Informacje odnośnie złożonej reklamacji będą kierowane na adres e-mailowy podany w formularzu. Pytania można kierować na adres e-mailowy: zamowienia@extrasklepmedyczny.pl
|