Reklamacja

 

1. Jeśli stwierdzona została niezgodność towaru z umową w przeciągu dwóch lat od zakupu, możliwe jest złożenie reklamacji (np. produkt nie nadaje się do celu, do którego jest zwykle używany, jest niekompletny).

2. Reklamacji może dokonać tylko zamawiający.

3. Reklamacja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne w czasie normalnej eksploatacji

4. Reklamacja nie obejmuje:

  • czynności przewidzianych w instrukcji obsługi,
  • uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych i wszystkich innych spowodowanych działaniem bądź zaniechaniem działa użytkownika,
  • uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania wyrobu niezgodnie z przeznaczeniem lub używania wyrobu uszkodzonego,
  • naturalnego zużycia wyrobu lub jego części, zużywających się zgodnie z właściwościami lub przeznaczeniem (np. części gumowe)

 

JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?

1. Należy pobrać formularz reklamacji znajdujący się niżej, wypełnić i odesłać wraz z reklamowanym produktem na adres:

Sklep medyczny Mad-Med

ul. Kościuszki 2

05-870 Błonie

2. Reklamowany produkt należy przesłać z pełnym wyposażeniem, dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacji. Reklamacje niezawierające powyższych dokumentów nie będą rozpatrywane do czasu ich dostarczenia.

3. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni.

4. Informacje odnośnie złożonej reklamacji będą kierowane na adres e-mailowy podany w formularzu. Pytania można kierować na adres e-mailowy: zamowienia@extrasklepmedyczny.pl

 

FORMULARZ REKLAMACJI

 

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl