
1. W razie odstąpienie od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Klient zwolniony z wszystkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym.
2. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami, Klient jest zobowiązany zwrócić wszystkie produkty, które otrzymał gratisowo.
3. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny. W tym celu należy złożyć oświadczenie na piśmie w ciągu 14 dni od daty wydania towaru. Oświadczenie, czyli druk zwrotu znajdujący się poniżej, należy złożyć wysyłając na e-maila: zamowienia@extrasklepmedyczny.pl, bądź wysyłając pocztą na adres: Sklep medyczny Mad-Med, ul. Kościuszki 2, 05-870 Błonie. Po złożeniu pisemnego oświadczenia Klient zobowiązany jest do zwrotu produktów objętych umową, od której odstąpił. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
JAK ZROBIĆ ZWROT TOWARU?
1. Wypełnij formularz zwrotu znajdujący się poniżej.
2. Dołącz do przesyłki ze zwracanym towarem następujące dokumenty: wypełniony formularz zwrotu, dowód zakupu, oraz inne dokumenty dołączone do towaru, np. kartę gwarancyjną i instrukcję obsługi.
3. Zwracany do nas towar musi być: w niepogorszonym stanie, z oryginalnymi metkami i opakowaniami.
4. Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w taki sposób, by zapewnił brak uszkodzeń w trakcie transportu.
5. Przesyłkę proszę odesłać na adres:
Sklep medyczny Mad-Med
ul. Kościuszki 2
05-870 Błonie
6. Po otrzymaniu paczki wykonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwrot zapłaty za towar na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
7. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.